|
METRYKA WATKU DYSKUSYJNEGO | Dyscyplina | | Status | Wątek aktywny ogólnodostępny | Wątek założył | mruk16 (2014-08-23) | Ostatnio komentował | toka (2014-10-14) | Aktywnosc | Komentowano 27 razy, czytano 405 razy | Lokalizacja | | Podpięte zawody | XXVII Bieg Lwa Legnickiego
| Wątek wielostronicowy, wyświetlana strona: 1 2 | POWRÓT DO LISTY WĄTKÓW DYSKUSYJNYCH
| | | | |
| 2014-08-23, 16:37 XXVII Bieg Lwa Legnickiego - Legnica, 12.10.2014
Obiecanki cacanki w tamtym roku pan Gąska zapewniał, że bieg odbędzie się trasą asfaltową w końcu to półmaraton. Ale widać woli dużo zarobić na imprezie a ludzi puścić po parku aby się pozabijali. To nie jest miejsce dla tylu ludzi i takiego dystansu, szkoda że Legnicy nie stać na to aby trasę poprowadzić malowniczymi ulicami. Zapomniałem, że biegacze przeszkadzali by kierowcą ;). |
| | | | | |
| 2014-08-27, 20:25 Atest
Również sądzę, że bieg powinien zostać poproweadzony ulicami miasta, ze startem i metą w rynku.Jednakże patrząc na to co się dzieje w chwili obecnej na legnickich ulicach byłoby to chyba niemożliwe:(( Cieszy jednak fakt, że trasa otrzymała atest PZLA:) |
| | | | |
| | | | | |
| 2014-08-27, 21:04
2014-08-27, 20:25 - krystian86 napisał/-a:
Również sądzę, że bieg powinien zostać poproweadzony ulicami miasta, ze startem i metą w rynku.Jednakże patrząc na to co się dzieje w chwili obecnej na legnickich ulicach byłoby to chyba niemożliwe:(( Cieszy jednak fakt, że trasa otrzymała atest PZLA:) |
Super informacja. Wg mnie trasa tego półmaratonu jest w porządku, wolę te pętle w parku niż np. kostkę brukową. Biegłem już dwa razy i szykuję się na trzeci, mam nadzieję, że tradycyjnie skończę jesień z życiówką z Legnicy :) |
| | | | | |
| 2014-09-01, 11:37 Czy bieg w parku jest półmaratonem ?
Cała dyskusja robi się sporem w stylu problemów dogmatyków wiary. Czy bieg w parku jest, czy nie jest półmaratonem? Dla mnie nie jest, bo bieg półmaratoński z definicji jest biegiem ulicznym. Trasa biegu w Legnicy jest efektem braku woli organizatorów dla rozegrania tych zawodów na ulicach. Argumenty, że w tym czy innym okresie są remonty ulic jest śmieszny. Nie ma takiego miasta w świecie gdzie rozgrywa się biegi uliczne aby nie było kolizji z remontami ulic. Inna rzecz, że może w Legnicy nie ma czego pokazać biegaczom. Nie można zrobić omletu nie rozbijając jaka. Albo się coś robi dobrze i profesjonalnie, albo się biega po parku przełaj i się nadyma, jaki to wielki półmaraton. Nazwanie naszych nędznych ligowych rozgrywek piłkarskich ekstraklasą nie podniosło i nie podniesie poziomu sportowego. W przypadku biegu jest analogiczna sytuacja, jeżeli ma mieć on odpowiedni prestiż półmaratonu to trzeba spełnić warunek konieczny, jakim jest trasa na ulicach miasta. Nazwa biegu super czy ekstra półmaratonem nie zmieni faktu, że organizowany jest przełaju w parku na dystansie 21 097,5 m, o który mało kto wie. |
| | | | | |
| 2014-09-22, 09:37 trasa
Czytając na stronie biegu, "trasa uzyskała atest można powalczyć o życiówki" i patrząc na przebieg trasy myślę, że to jakieś żarty. Pomijam, że to nie zbyt szerokie alejki parkowe, ale tyle ostrych zakrętów nie może sprzyjać uzyskiwaniu dobrych rezultatów. |
| | | | | |
| 2014-10-05, 17:18 zyciówki
2014-09-22, 09:37 - kazinski napisał/-a:
Czytając na stronie biegu, "trasa uzyskała atest można powalczyć o życiówki" i patrząc na przebieg trasy myślę, że to jakieś żarty. Pomijam, że to nie zbyt szerokie alejki parkowe, ale tyle ostrych zakrętów nie może sprzyjać uzyskiwaniu dobrych rezultatów. |
Jeśli ta trasa nie ma takich podniegów jak zielonogóreska połówka to chyba ostre zakręty nie będą stanowić wielkiej przeszkody? |
| | | | | |
| 2014-10-05, 17:50 trasa
na trasie nie ma żadnych podbiegów... |
| | | | |
| | | | | |
| 2014-10-05, 20:00 życiówki
2014-10-05, 17:18 - Niszczyciel Światów napisał/-a:
Jeśli ta trasa nie ma takich podniegów jak zielonogóreska połówka to chyba ostre zakręty nie będą stanowić wielkiej przeszkody? |
Mylisz się na ciasnych, wąskich zakrętach i nawrotach bardzo dużo można stracić. Ogólnie rzecz ujmując w Legnicy życiówkę zrobić będzie ciężko, no chyba, że ktoś startuje pierwszy raz ;). Dodać należy, że będzie trzeba się przepychać na trasie z innymi biegaczami a to też nie sprzyja biciu rekordów. |
| | | | | |
| 2014-10-06, 00:24 ...a ja zapraszam do KB LEW .....
Widzę że na liście startowej jest sporo osób z Legnicy, nie podających nazwy swojego klubu. Zapraszam wszystkich chętnych chcących dzielić się doświadczeniami z "weteranami" legnickiego biegania - do odwiedzenia naszego klubowego namiotu KB LEW, który na pewno będzie widoczny na stadionie. Spotykamy się wspólnie w czwartki na stadionie,wymieniamy doświadczenia, organizujemy wspólne wyjazdy na zawody oraz obozy treningowe. Zapraszam tych zaawansowanych jak również "nowicjuszy" - Staszek |
| | | | | |
| 2014-10-11, 13:10 `
2014-10-05, 20:00 - mruk16 napisał/-a:
Mylisz się na ciasnych, wąskich zakrętach i nawrotach bardzo dużo można stracić. Ogólnie rzecz ujmując w Legnicy życiówkę zrobić będzie ciężko, no chyba, że ktoś startuje pierwszy raz ;). Dodać należy, że będzie trzeba się przepychać na trasie z innymi biegaczami a to też nie sprzyja biciu rekordów. |
Nie obawiam się przepychanek z innymi biegaczami, no i dublowania przy 3 okrążeniach chyba też za dużo nie będzie. Zobaczymy. |
| | | | | |
| 2014-10-12, 18:04 oficjalny partner FotoPortal.com.pl poleca się !
| | | | | |
| 2014-10-13, 09:33 Podsumowanie
No i co - nie było żadnych przepychanek z dublowanymi zawodnikami. Trasa bardzo fajna bo niezwykle płaska. Życiówki nie pobiłem(na 5 sekund się zatrzymałem bo nie wiedziałem gdzie biec) ale ją zrównałem co do sekundy. Obsada chyba też nie była za dobra skoro z moim przeciętnym wynikiem zająłem wysokie 44 miejsce w OPEN. |
| | | | |
| | | | | |
| 2014-10-13, 19:20 podsumowanie
Organizacja, klimat, pogoda wszystko na plus. Co do trasy: mam nadzieję, że w przyszłym roku będziemy mogli pobiegać po ulicach miasta, a nie po alejkach. dzięki takiemu posunięciu ten bieg może tylko zyskać.. |
| | | | | |
| 2014-10-13, 20:13 Trasa i inne..
Trasa okazała się nie taką straszną, jak ją malowali w komentarzach, chociaż dla bijących życiówki (ja tutaj taką dałam akurat radę zrobić) i "chartów" wierzę, że żaden zakręt, i ta zróżnicowana nawierzchnia temu nie służy. Daleko Legnicy do zawodowej połówki, vide: spacerowicze palący papieroski i pchający dziecięce wózki (chociaż przyznam, że trzymali się prawej - hahaha) i wielką psią kupę. Za te wpisowe o niebo lepsze warunki i pakiety, plus bezcenny doping mieszkańców ma Poznań i inne miasta, o wiele mniejsze od Legnicy. Ja jednak mam niesmak po tabeli wyników. Wbiegłam na metę z mężczyzną (on szybszy o 2 sek., mam film z mety), a w wynikach widnieje kobieta, czyli M biegł zamiast K, i tym sposobem moje miejsce w kategorii zostało przesunięte przez rzekomo szybką panią! Nie planuję kolejnego startu w tym mieście. |
| | | | | |
| 2014-10-13, 20:38 wyniki a zdjęcia z mety
2014-10-13, 20:13 - górfanka napisał/-a:
Trasa okazała się nie taką straszną, jak ją malowali w komentarzach, chociaż dla bijących życiówki (ja tutaj taką dałam akurat radę zrobić) i "chartów" wierzę, że żaden zakręt, i ta zróżnicowana nawierzchnia temu nie służy. Daleko Legnicy do zawodowej połówki, vide: spacerowicze palący papieroski i pchający dziecięce wózki (chociaż przyznam, że trzymali się prawej - hahaha) i wielką psią kupę. Za te wpisowe o niebo lepsze warunki i pakiety, plus bezcenny doping mieszkańców ma Poznań i inne miasta, o wiele mniejsze od Legnicy. Ja jednak mam niesmak po tabeli wyników. Wbiegłam na metę z mężczyzną (on szybszy o 2 sek., mam film z mety), a w wynikach widnieje kobieta, czyli M biegł zamiast K, i tym sposobem moje miejsce w kategorii zostało przesunięte przez rzekomo szybką panią! Nie planuję kolejnego startu w tym mieście. |
W tym biegu zastosowano metodę klasyfikacji - 50 pierwszych na mecie czasy brutto , pozostali czasy netto. Jeżeli byłaś w pierwszej pięćdziesiątce - to film ma znaczenie - jeżeli nie - to na podstawie filmu nie możesz wnioskować o kolejności na mecie. |
| | | | | |
| 2014-10-13, 21:10
2014-10-13, 20:13 - górfanka napisał/-a:
Trasa okazała się nie taką straszną, jak ją malowali w komentarzach, chociaż dla bijących życiówki (ja tutaj taką dałam akurat radę zrobić) i "chartów" wierzę, że żaden zakręt, i ta zróżnicowana nawierzchnia temu nie służy. Daleko Legnicy do zawodowej połówki, vide: spacerowicze palący papieroski i pchający dziecięce wózki (chociaż przyznam, że trzymali się prawej - hahaha) i wielką psią kupę. Za te wpisowe o niebo lepsze warunki i pakiety, plus bezcenny doping mieszkańców ma Poznań i inne miasta, o wiele mniejsze od Legnicy. Ja jednak mam niesmak po tabeli wyników. Wbiegłam na metę z mężczyzną (on szybszy o 2 sek., mam film z mety), a w wynikach widnieje kobieta, czyli M biegł zamiast K, i tym sposobem moje miejsce w kategorii zostało przesunięte przez rzekomo szybką panią! Nie planuję kolejnego startu w tym mieście. |
Osoba, która wyprzedza Panią w klasyfikacji o 2 sekundy na zdjęciach wygląda na kobietę (wiem, że wygląd w czasach gender może być mylący, ale dałbym sobie rękę uciąć, że to kobieta).
Może jednak nie wzięła Pani pod uwagę tego, że klasyfikacja wg czasów netto, a kolejność na mecie, to są rzeczy, które się nie lubią. |
| | | | | |
| 2014-10-13, 21:53
2014-10-13, 21:10 - toka napisał/-a:
Osoba, która wyprzedza Panią w klasyfikacji o 2 sekundy na zdjęciach wygląda na kobietę (wiem, że wygląd w czasach gender może być mylący, ale dałbym sobie rękę uciąć, że to kobieta).
Może jednak nie wzięła Pani pod uwagę tego, że klasyfikacja wg czasów netto, a kolejność na mecie, to są rzeczy, które się nie lubią. |
Uprzejmie proszę o link do zdjęcia. Film nie ukazuje czasów netto czy brutto, ale wyraźnie widać płeć :) |
| | | | |
| | | | | |
| 2014-10-13, 22:01
2014-10-13, 20:38 - olej napisał/-a:
W tym biegu zastosowano metodę klasyfikacji - 50 pierwszych na mecie czasy brutto , pozostali czasy netto. Jeżeli byłaś w pierwszej pięćdziesiątce - to film ma znaczenie - jeżeli nie - to na podstawie filmu nie możesz wnioskować o kolejności na mecie. |
Nie będę wnioskować, bo to niuans. Przy wbiegu na stadion przegoniłam jedną młodą panią dobiegając do jakiegoś pana w niebieskiej koszulce. Nagle on wyrwał i o 2 sek. jest przede mną na mecie. Przed nami i za nami dobre kilka sekund pustki. Moje zaskoczenie, to przypadek, bo bez mojej wiedzy kolega nagrał mój finish. Zaglądam w wyniki, a dokładnie te 2 sek. przede mną jest kobieta. Tam był mężczyzna, w realu :) Najwyraźniej czegoś nie rozumiem. |
| | | | | |
| 2014-10-13, 22:31 klasyfikacja w/g czasów netto
2014-10-13, 22:01 - górfanka napisał/-a:
Nie będę wnioskować, bo to niuans. Przy wbiegu na stadion przegoniłam jedną młodą panią dobiegając do jakiegoś pana w niebieskiej koszulce. Nagle on wyrwał i o 2 sek. jest przede mną na mecie. Przed nami i za nami dobre kilka sekund pustki. Moje zaskoczenie, to przypadek, bo bez mojej wiedzy kolega nagrał mój finish. Zaglądam w wyniki, a dokładnie te 2 sek. przede mną jest kobieta. Tam był mężczyzna, w realu :) Najwyraźniej czegoś nie rozumiem. |
Jak to działa.
Osoba A - wystartowała 60 sek po strzale startera, osoba B 90 sek po strzale startera. Na metę wbiega osoba A a 20 sekund po niej osoba B - będzie wyżej na wynikach ?
Oczywiście osoba B i to z czasem o 10 sek lepszym.
Stosuje się to aby wyrównać szanse przy dużej ilości startujących. |
| | | | | |
| 2014-10-13, 22:34
2014-10-13, 21:53 - górfanka napisał/-a:
Uprzejmie proszę o link do zdjęcia. Film nie ukazuje czasów netto czy brutto, ale wyraźnie widać płeć :) |
LINK: https://plus.google.com/photos/103967496142027998405/albums/6069704803392256945/6069709312801060098 | Jeżeli film nie pokazuje czasów netto, ani brutto, to nie może Pani stwierdzić, czy osoba, która wbiega na metę metr przed Panią, ma w klasyfikacji czas lepszy o 10 sekund, czy też może gorszy o 15 sekund (jedna i druga sytuacja jest możliwa).
A link - proszę bardzo:
https://plus.google.com/photos/103967496142027998405/albums/6069704803392256945/6069709312801060098?pid=6069709312801060098&oid=103967496142027998405 |
|
|
|
| |