WIZYTÓWKA   GALERIA   PRZYJAC. [0]   BLOG   STARTY   KIBIC

Miejsce zamieszkania: Pogwizdów

Liczba wpisów - 12
2014-04-12
Skrzyczne - 06 października 2013 (czytano: 2495 razy)

Po zakończeniu sezonu dogtrekkingowego imprezą w Wiśle postanowiliśmy, że musimy z Sonią i Frytką zdobyć jeszcze jeden szczyt do Korony Gór Polski. Nasz wybór padł na Skrzyczne, czyli najwyższy szczyt Beskidu Śląskiego. Wybraliśmy się więc do Szczyrku. Przy okazji wyjazdu zabraliśmy ze sobą moich rodziców i Soni mamę. Nasi nestorzy mieli spacerować w centrum, a my od razu ruszyliśmy w górę niebies...

2014-02-02
Co motywuje mnie do biegania (czytano: 927 razy)

Bieganie w ogóle:
- systematyczność
- ciężka praca
- poranne zakwasy i ból mięśni (czuję, że dobrze przepracowałem poprzedni wieczór)
- wielcy ultramaratończycy
- zwykli biegacze
- kuzyn Janek
- nieznajomi na trasie
- chęć dbania o siebie
- ciekawe spędzanie czasu
- poznawanie nieznanych miejsc
- obcowanie z przyrodą
- uśmiech pojawiający się po kilkunastu kilometrach biegu
- słońce z...

2014-01-05
Czupel - najwyższy szczyt Beskidu Małego (czytano: 810 razy)

Po zdobyciu Babiej Góry czyli najwyższego szczytu Beskidu Żywieckiego w dniu 03-08-2013 postanowiliśmy iść za ciosem i następnego dnia wyruszyliśmy na podbój najwyższego szczytu Beskidu Małego czyli Czupla. Pogoda była świetna, świeciło słońce i na niebie widać było jedynie błękit oraz kilka małych, białych chmurek. Zapakowaliśmy Frytkę i plecaki do auta i wyruszyliśmy do Bielska. Po kilkunastu mi...

2014-01-02
Podsumowanie roku 2013 (czytano: 1087 razy)

Skończył się rok 2013 i przyszedł czas na jego krótkie podsumowanie.

Dogtrekking

Sezon startów w Pucharze Polski w Dogtrekkingu rozpoczęliśmy zimową edycją, która miała miejsce w Siedlcu drugiego marca. Zajęliśmy drugie miejsce i wygraliśmy 6 kg karmy Fitmin. Zawody były rozgrywane na jednym dystansie około 20 km. Do mety dotarło 28 kobiet, 26 mężczyzn oraz 15 rodzin. Czasy wahały się od zwy...

2013-12-08
Wisła 2013 - Finał Pucharu Polski w Dogtrekkingu (czytano: 1612 razy)

Po zawodach w Przesiece szybko doszliśmy do siebie. Minął tydzień i organizatorzy uruchomili formularz zgłoszeniowy do ostatnich zawodów sezonu 2013. Tym razem przygotowali dla nas trasy beskidzkimi szlakami, a całość imprezy zaczynała i kończyła się w Wiśle. W sobotę rano zapakowałem Sonię, Frytkę i torby do auta i pojechaliśmy do Cieszyna po mojego tatę. Wszyscy razem pojechaliśmy do Wisły. Była...

2013-11-03
Barania Góra - 02 listopada 2013 - Salomon Family Team (czytano: 953 razy)

W sobotę drugiego listopada postanowiliśmy rodzinnie wbiec na Baranią Górę. Niestety Sońka musiała iść do pracy i nie mogła z nami pobiec. Gdy przyjechaliśmy z Frytką na Banotówkę przywitał nas straszny wiatr. Pomyślałem, żeby tylko tak nie wiało w górach. Poszliśmy do Janka i Kasi. Byli już gotowi. Razem zapakowaliśmy się do Janka auta i pojechaliśmy po Lucynę. Całą piątką wyruszyliśmy do Wisły. ...

2013-09-18
Przesieka - Puchar Polski w Dogtrekkingu (czytano: 1142 razy)

Od ostatniego spotkania z dogtrekkingowcami minął już ogromny kawał czasu i szczerze mówiąc nie mogliśmy się doczekać kiedy w końcu spotkamy się z Wami wszystkimi. Na szczęście lipiec i sierpień minęły jak z bicza strzelił. Gdy tylko pojawiła się informacja na stronie, że uruchomiono już formularz zgłoszeniowy do zawodów w Przesiece, od razu nas zapisałem. Do Karkonoszy wybieraliśmy się dużą ekipą...

2013-08-26
Babia Góra - 03 sierpnia 2013 (czytano: 1932 razy)

3 sierpnia postanowiliśmy, że zdobędziemy nasz pierwszy szczyt do Korony Gór Polski. Na pierwszy ogień wybraliśmy Babią Górę, czyli najwyższy szczyt Beskidu Żywieckiego. Chcieliśmy wejść od polskiej strony i niestety nie mogliśmy zabrać ze sobą Frytki, gdyż do Babiogórskiego Parku Narodowego nie można wprowadzać psów. Rano mocno się guzdraliśmy i na Przełęczy Lipnickiej (Krowiarki) 1012 m n.p.m. z...

2013-08-10
Zlot Dogtrekkingowy - Katowice 22-06-2013 (czytano: 1035 razy)

Jak co roku po maju przyszedł czerwiec. Niestety pogoda była jesienna, a my wybieraliśmy się początkiem miesiąca na wczasy. Na szczęście tym razem zabraliśmy ze sobą moich rodziców, którzy podobno zawsze mają pogodę i tym razem było podobnie. O Frytce goszczącej na kamiennych plażach Chorwacji opowiem jednak w innym poście. Po 10 dniach wypoczynku wróciliśmy do domu. Moja kuzynka Lucyna wraz ze sw...

2013-07-07
Śniadanie dogtrekkingowca (czytano: 788 razy)

Jestem właśnie świeżo po lekturze książki Christophera MacDougalla pod tytułem „Urodzeni biegacze”. Nie ukrywam, że zrobiła na mnie piorunujące wrażenie, polecam wszystkim biegaczom i niebiegaczom. Postanowiłem, że zintensyfikuję swoje treningi i w doprowadzę do tego, że w końcu Frytka nie będzie musiała na mnie czekać na szlaku. Dodatkowo razem z Sonią będziemy starali się jeść bardzi...