|
METRYKA WATKU DYSKUSYJNEGO | Dyscyplina | | Status | Wątek aktywny ogólnodostępny | Wątek założył | J@rek (2021-11-14) | Ostatnio komentował | czosnekm (2021-11-29) | Aktywnosc | Komentowano 13 razy, czytano 1689 razy | Lokalizacja | | POWRÓT DO LISTY WĄTKÓW DYSKUSYJNYCH
| | | | |
| 2021-11-14, 17:51 Biegowy Zmierzch?
LINK: http://www.time2go.pl | Wyniki biegu w Chełmie są na stronie www.time2go.pl Bieg na 5 km ukończyły 34 osoby, bieg na 10 km 104. |
| | | | | |
| 2021-11-14, 19:38 Ale dlaczego mieliby nie odwoływać?
Ciągnę poruszony przeze mnie wcześniej wątek, przy okazji upadających biegów, że jednostki samorządowe powinny mieć zakaz organizowania biegów.
We Wrocławiu, Warszawie i Gdyni organizacją eventów zajmują się jednostki samorządowe. Bez względu na to czy bieg jest czy nie ma, każdy otrzymuje wypłatę.
Chyba musieliby upaść na głowę, żeby coś robić jak można nie robić. |
| | | | |
| | | | | |
| 2021-11-14, 20:52 Biegi Niepodległości
Przepraszam nie dostarczyłem wyników i informacji o biegach w Chojnicach. W ostatniej chwili dzięki zaangażowaniu kol. Krzysztofa Dziadczyk z FLORIANA udało się zorganizować w Chojnicach biegi w parku 1000-lecia - 70 startujących i na bieżni stadionu ChKS Kolejarz -organizator Mirosław Ginter bieg dla dzieci - 60 uczestników
Razem w Chojnicach 130 osób. Zapotrzebowanie na biegi w Chojnicach istnieje, niestety musieliśmy z niektórymi biegami ukrywać się w lesie. Miejmy nadzieję że konspiracja minie. |
| | | | | |
| 2021-11-14, 20:57 Biegi Aktywnej Warszawy
2021-11-14, 19:38 - sikut napisał/-a:
Ciągnę poruszony przeze mnie wcześniej wątek, przy okazji upadających biegów, że jednostki samorządowe powinny mieć zakaz organizowania biegów.
We Wrocławiu, Warszawie i Gdyni organizacją eventów zajmują się jednostki samorządowe. Bez względu na to czy bieg jest czy nie ma, każdy otrzymuje wypłatę.
Chyba musieliby upaść na głowę, żeby coś robić jak można nie robić. |
Nie zgadzam się. Triada Biegowa, to przykład świetnych biegów za tanie pieniądze, na wysokim poziomie sportowym i to na bardzo dobrych i zmierzonych trasach.
Miasto tłumaczyło dlaczego nie zorganizowało BN w tym roku. Nie sądzę by prywaciarz chciał się bawić w coś takiego, a nawet jeśli to nie sądzę by zrobiłby to z takim rozmachem i za 50 ziko (chyba że PKN Pokaż się a zastaw się Orlen). |
| | | | | |
| 2021-11-14, 22:25
2021-11-14, 20:57 - jorge.martinez napisał/-a:
Nie zgadzam się. Triada Biegowa, to przykład świetnych biegów za tanie pieniądze, na wysokim poziomie sportowym i to na bardzo dobrych i zmierzonych trasach.
Miasto tłumaczyło dlaczego nie zorganizowało BN w tym roku. Nie sądzę by prywaciarz chciał się bawić w coś takiego, a nawet jeśli to nie sądzę by zrobiłby to z takim rozmachem i za 50 ziko (chyba że PKN Pokaż się a zastaw się Orlen). |
Właśnie wręcz przeciwnie, chciałoby mu się, gdyby nie miał "konkurencji", w której budżet nie musi się spinać.
Bardzo dobry przykład Orlenu :), kolejny moloch bez prywatnego właściciela. Po co wspierać Maraton Warszawski? Zróbmy lepszy, większy, tańszy, nie nasz hajs, nie przejmujmy się wydatkami.
Dlaczego samorządy nie organizują np koncertów Madonny? taka sama rozrywka jak bieganie, mówię o bieganiu rekreacyjno-amatorskim.
Samorządy powinny się zajmować wspieraniem sportu tam, gdzie ich wsparcie jest potrzebne.
Uważam, że samorządy bardziej powinny się skupić na wspieraniu młodzieżowych klubów sportowych, zawodów dla dzieci, żeby sprzęty miały dzieci w szkołach, żeby zawodnicy sportu kwalifikowanego mogli trenować i mieć zaplecze do tego, żeby zawodnicy profesjonalni otrzymywali sytpendia i mieli jak się przygotowywać do zawodów w sporcie kwalifikowanym.
A organizatorzy zawodów sobie dobrze poradzą, wystarczy nie psuć rynku. A ceny wcale wiele nie wzrosną, będą zawody drogie i będą tanie - jak jest na całym świecie. |
| | | | | |
| 2021-11-15, 08:24
Biegi Niepodległości w Poznaniu - to również nowy bieg nad jeziorem Strzeszyńskim, pierwsza edycja w tym roku - Poznański Bieg Niepodległości Kocham Polskę (644 osoby).Ponadto biegi w okolicznych Baranowo, Czerwonak, Luboń - w tym roku odwołany.
cały czas uważam, ze trudno jeszcze wyciagać wnioski - organizację biegu ulicznego w centrum miasta, trzeba rozpocząć ze sporym wyprzedzeniem. Z jednej strony organizatorzy wiosną - nie wiedzieli, jak będzie wyglądać sytuacja jesienią. ten głowny bieg w Poznaniu odbywał się nad Maltą - a nie w centrum miasta, jak w latach ubiegłych. Z drugiej strony - biegacze, pamiętni że nie wszyscy organizatorzy w trakcie pandemii - zwrócili środki z wpłaconych opłat startowych - wykazują sporą ostrożność.
|
| | | | | |
| 2021-11-15, 08:52
2021-11-14, 17:51 - J@rek napisał/-a:
Wyniki biegu w Chełmie są na stronie www.time2go.pl Bieg na 5 km ukończyły 34 osoby, bieg na 10 km 104. |
| | | | |
| | | | | |
| 2021-11-15, 08:57
2021-11-14, 20:52 - florianchojnice napisał/-a:
Przepraszam nie dostarczyłem wyników i informacji o biegach w Chojnicach. W ostatniej chwili dzięki zaangażowaniu kol. Krzysztofa Dziadczyk z FLORIANA udało się zorganizować w Chojnicach biegi w parku 1000-lecia - 70 startujących i na bieżni stadionu ChKS Kolejarz -organizator Mirosław Ginter bieg dla dzieci - 60 uczestników
Razem w Chojnicach 130 osób. Zapotrzebowanie na biegi w Chojnicach istnieje, niestety musieliśmy z niektórymi biegami ukrywać się w lesie. Miejmy nadzieję że konspiracja minie. |
"niestety musieliśmy z niektórymi biegami ukrywać się w lesie." - może za kilkanaście lat będą organizowane biegi "Organizatorów wyklętych" :-)
PS. Poproszę o dodanie wyników do kalendarza jako plik.
Pozdrawiam, Michał |
| | | | | |
| 2021-11-16, 08:00 Mistrzami swiata :)
2021-11-14, 22:25 - sikut napisał/-a:
Właśnie wręcz przeciwnie, chciałoby mu się, gdyby nie miał "konkurencji", w której budżet nie musi się spinać.
Bardzo dobry przykład Orlenu :), kolejny moloch bez prywatnego właściciela. Po co wspierać Maraton Warszawski? Zróbmy lepszy, większy, tańszy, nie nasz hajs, nie przejmujmy się wydatkami.
Dlaczego samorządy nie organizują np koncertów Madonny? taka sama rozrywka jak bieganie, mówię o bieganiu rekreacyjno-amatorskim.
Samorządy powinny się zajmować wspieraniem sportu tam, gdzie ich wsparcie jest potrzebne.
Uważam, że samorządy bardziej powinny się skupić na wspieraniu młodzieżowych klubów sportowych, zawodów dla dzieci, żeby sprzęty miały dzieci w szkołach, żeby zawodnicy sportu kwalifikowanego mogli trenować i mieć zaplecze do tego, żeby zawodnicy profesjonalni otrzymywali sytpendia i mieli jak się przygotowywać do zawodów w sporcie kwalifikowanym.
A organizatorzy zawodów sobie dobrze poradzą, wystarczy nie psuć rynku. A ceny wcale wiele nie wzrosną, będą zawody drogie i będą tanie - jak jest na całym świecie. |
Super pomysł !
Z kies samorządowych ( między innymi) pokrywa się to wydarzenie na dystansie 42,195 w Toruniu.
Kiedy na całym świecie wydłuża się czas do pokonania trasy, w mieście Kopernika skrócono do 5h 30 min.
Nie dziwię się, że tak jest, kiedyś od jednej z ważnych postaci tego wydarzenia usłyszałem: samorządy wpłaciły, sponsorzy dali, uczestnicy wpłacili...no to w zasadzie nie musi się jutro odbyć ten maraton!
Pozdrawiam |
| | | | | |
| 2021-11-17, 15:08
Zakopane w tym roku 498, w roku 2019 uczestników 589. Przytoczone dane ??? dotyczą tylko biegu na 5 km, a zawodnicy klasyfikowani byli także na 10 km i w marszu nordic walking. Spadek frekwencji o około 15%. |
| | | | | |
| 2021-11-17, 15:23
2021-11-14, 19:38 - sikut napisał/-a:
Ciągnę poruszony przeze mnie wcześniej wątek, przy okazji upadających biegów, że jednostki samorządowe powinny mieć zakaz organizowania biegów.
We Wrocławiu, Warszawie i Gdyni organizacją eventów zajmują się jednostki samorządowe. Bez względu na to czy bieg jest czy nie ma, każdy otrzymuje wypłatę.
Chyba musieliby upaść na głowę, żeby coś robić jak można nie robić. |
Pozwolę sobie z kolegą nie zgodzić - nie tylko dlatego, że kolega reprezentuje podmiot działający na zasadach rynkowych, a ja organizatora na wskroś publicznego. Dlaczego się nie zgodzę? - z prostej przyczyny: gdyby nie samorządy lub podmioty z nimi powiązane ( nie tylko OSIR-y ale i wiele stowarzyszeń, które są finansowane z budżetów gmin na zasadzie konkursów czy wsparcia pożytku publicznego)to wiele imprez nie odbyło by się wcale - zwłaszcza w mniejszych miejscowościach. Proszę spojrzeć na wymienioną wyżej listę i oszacować - ile z nich by wypadło, gdyby nie organizator "samorządowy". To tu zaczyna się przygoda z bieganiem, która potem skutkuje startami w dużych imprezach i dużych miastach. Przestańmy w kółko używać argumentów o psuciu rynku poprzez zaniżanie opłat startowych oraz o nieograniczonych budżetach i szastaniu pieniędzmi przez samorządy, bo staje się to powoli niestrawne. Pozdrawiam |
| | | | | |
| 2021-11-17, 15:28
2021-11-16, 08:00 - Kamus napisał/-a:
Super pomysł !
Z kies samorządowych ( między innymi) pokrywa się to wydarzenie na dystansie 42,195 w Toruniu.
Kiedy na całym świecie wydłuża się czas do pokonania trasy, w mieście Kopernika skrócono do 5h 30 min.
Nie dziwię się, że tak jest, kiedyś od jednej z ważnych postaci tego wydarzenia usłyszałem: samorządy wpłaciły, sponsorzy dali, uczestnicy wpłacili...no to w zasadzie nie musi się jutro odbyć ten maraton!
Pozdrawiam |
Zwrócę tylko dyskretnie koledze radnemu gminnemu uwagę, że Toruń Maraton (półmaraton i bieg mikołajkowy) jest od lat organizowany przez Stowarzyszenie Run to Run z Torunia będące w zasadzie podmiotem komercyjnym - prowadzonym przez znanych w środowisku braci. Cytowana przez kolegę wypowiedź w sumie pasuje nawet idealnie do poczucia humoru starszego z nich ;-) |
| | | | |
| | | | | |
| 2021-11-29, 23:49 a może rower?
Dzień dobry.
Na moim przykładzie mogę powiedzieć, że tacy naprawdę amatorzy to się wykruszyli. Uczestniczyłem w biegach Bachusa w Zielonej G.i Gnieźnie i tam ze zdziwieniem stwierdziłem, że ludzi biegających w okolicach godziny i więcej to wogóle już prawie nie ma.
A gdzie się podziali...?
Może warto by prześledzić statystyki imprez rowerowych? Tam mam wrażenie ilość uczestników pozytywnie zaskoczyła.
Myślę, że cześć biegaczy wsiadła na rowery, a część wpisała się w statystykę covidową +6kg. I trudno teraz wrócić do tradycji biegania codziennego.
Maciej |
|
|
|
| |