|
METRYKA WATKU DYSKUSYJNEGO | Dyscyplina | | Status | Wątek aktywny ogólnodostępny | Wątek założył | Nimfa (2005-12-02) | Ostatnio komentował | Lucyna (2005-12-14) | Aktywnosc | Komentowano 50 razy, czytano 591 razy | Lokalizacja | | Wątek wielostronicowy, wyświetlana strona: 1 2 3 | POWRÓT DO LISTY WĄTKÓW DYSKUSYJNYCH
| | | | |
ANONIM
(Nimfa) | 2005-12-02, 22:27 słowa wielkich ludzi
" ale nie popełniajmy błędu złej oceny : o poziomie sportowca nie decyduje nawet najlepsze boisko ani najbardziej wygodny ubiór, ani skrupulatne przestrzeganie trybu życia sportowego - o pozimoie sportowca decyduje co innego : jego istotne uzdolnienia sportowe i jego praca nad sobą" Aleksander Kamiński |
| | | | | |
ANONIM
(Grażyna W.) | 2005-12-03, 11:17 Talent i praca.
Myślę, że w tym jest sens... |
| | | | |
| | | | | |
ANONIM
(nimfa) | 2005-12-03, 13:12 cd
Zwycięstwa sportowe imponują otoczeniu. Tacy ludzi przyciągają wzrok innych i zachęcają nas by być tacy jak oni. KTO Z NAS NIE MAZYRZ O PUCHARACH I MEDALACH dla najlepszych? |
| | | | | |
ANONIM
(pamakaje) | 2005-12-03, 14:41 ja nie MARZĘ o pucharach i medalach dla najlepszych
Ja marzę o szacunku dla każdego, bez wyjątku, dla tego truchtającego na końcu też. Czasem ten ostatni więcej osiągnął niż ten pierwszy z medalem, pucharem i kopertą... |
| | | | | |
ANONIM
() | 2005-12-03, 17:31 POPIERAM
Każdy ma swój cel nalepsi wygrywać, a amatorzy traktują swój start : "mój rekord życiowy jest moim rekordem swiata"
i to jest piekne!Tak naprawdę to amatorzy tworza cały spektakl ,bo jak by biegali tylko najlepsi to w biegu brało by udział tylko ok 20 zawodników. |
| | | | | |
ANONIM
(Grażyna W.) | 2005-12-03, 17:57 Dobra zabawa, ale i wysilek.
Moj maz, ktory jak sam mowi zabezpiecza tyly, jest zadowolony z kazdego biegu, ktory ukonczy. Dla niego liczy sie atmosfera i to jest najwazniejsze. W kazdy bieg wklada duzo wysilku i zawsze sie stara. |
| | | | | |
ANONIM
(Amaru) | 2005-12-03, 18:08 ... dodam do popieram,
jako amator, to moje hasło na każdy bieg - "Jestem tłem dla zwycięzców i frekfencją dla organizatorów." |
| | | | |
| | | | | |
ANONIM
(nimfa) | 2005-12-03, 20:14 Może i racja
moze racja, że rekordy życiowe t wielkie osiągniecia, ale ja ostatni zostałm równo skrytykowna za swoje marznia, ze wszysko juz mi sie myli:( |
| | | | | |
ANONIM
(Lucyna) | 2005-12-03, 22:56 Puchary
skąd ten smutek? Jestem biegaczką-amatorką, czasami w kategorii zdobywam jakiś puchar nie lubię go odbierać i złości mnie to. Dlaczego to robię? W domu mam dwóch synów 12 latek ustawia puchary na półce niczym ozdoby pokoju, 9 latek na każdy puchar patrzy z szacunkiem i tryska radością "mama wygrała". Bardzo lubię te chwile i złości mnie gdy w takich zawodach ulicznych dublują kategorie wiekowe z generalną. Czy ktoś wie dlaczego? Zwycięzca dostaje pieniądze i piękny puchar, po co ten drugi mniej atrakcyjny puchar w kategorii wiekowej? Pozdrawiam Lucyna |
| | | | | |
ANONIM
(nimfa) | 2005-12-04, 15:05 On..
Mój chłopka bięga z przyjemnosc, ja raczej, zeby mieć dobrą kondyche i ie wyglądac ja wieloryb- każdy z nas ma powódy by biegac i każdy z nas jest inny;) |
| | | | | |
ANONIM
(Mariusz N) | 2005-12-04, 19:08 Dlaczego lubie startować w Łomży ...
Poruszyliście trudne tematy... my organizatorzy nigdy nie dogodzimy wszystkim. Można się jednak starać !
Są takie imprezy na które chce się jechać - dlaczego ?
Czytajcie regulaminy i wybierajcie te które są napisane dla was a nie dla organizatorów.
Łomża - dlaczego lubie tu startować ? Regulamin -jest tu wszystko, puchary dla najlepszych i wkategoriach wiekoeych.
Żadnego dublowania nagród, losowanie nagród dla wszystkich i praktycznie wszyscy coś wylosowują, atest, wyniki końcowe zaraz po biegu, i to coś - dobra atmosfera.
Jeśli decydujecie się i jedziecie na imprezę na której jesteście tylko dla "statystyki" - to miejcie pretensje tylko do siebie.
Pozdrawiam |
| | | | | |
ANONIM
(Lucyna) | 2005-12-04, 19:42 Do Mariusza
Byłam na imprezie gdzie regulamin został zmieniony w trakcie rozdawania nagród :)Nagrody wręczane przez pijanego Pana :( Panie Mariuszu napisał Pan my organizatorzy to proszę napisać jaki jest powód dublowania nagród. W zyciu lubię kierować się jakimiś zasadami, ciągiem logicznym ale tego nie potrafiem sobie w żaden logiczny sposób wytłumaczyć. Tylko proszę nie pisać, że mam wybór gdzie startowć. Poprostu czym się kierują organizatorzy dublując nagrody, może komputer tego nie przeliczy, a może .....?Pozdrawiam |
| | | | |
| | | | | |
ANONIM
(Mariusz N) | 2005-12-04, 20:39 Chciałbym znać odpowiedź...
Dlaczego ... nie mam monopolu na wiedze dlaczego inni tak postępują-może boją się dodatkowej pracy ?
- ja zanim napisałem pierwszy regulamin zaliczyłem może setkę startów i wyciągałem wnioski - jaki napisać regulamin z którego każdy byłby zadowolony.
Nie ma takiego regulaminu, ale jak już napisałem można się strać dążyć do jak najlepszego.
Pisałem w swoim imieniu czyli organizatora z Łomży, znam jeszcze wielu bardzo dobrych organizatorów i wiem, że zależy nam na tym samym - czyli dobrej i sprawiedliwej zabawie w bieganie.
Proszę byś zwracała się do mnie jako do kolegi - myślę, że w bieganiu nie ma panów.
Osobiście wybieram imprezy biegowe na których mam zamiar startować - czym się kieruje ? właśnie jak jest napisany regulamin, opinią biegaczy itd.
Pozdrawiam
|
| | | | | |
ANONIM
(Prezes) | 2005-12-04, 21:34 dublowanie
Przez wiele lat broniłem się przed dublowaniem. Ale naprawdę głupio wygląda wręczanie pucharu np. za zwycięstwo w kat. M-30 gdy zawodnik był 2, 3, albo nawet 4. Chcę też powiedzieć że nigdy nie spotkałem się z pretensjami zawodników, których to dotyczy niezależnie czy było czy też nie było dublowania nagród. To tyczy trofeów. Natomiast nagrody trzeba dostosować do przyjętego rozwiązania. |
| | | | | |
ANONIM
(Mariusz N) | 2005-12-05, 14:26 Dublować ? pewnie, że NIE !
Prezes co ty tu kręcisz ?
Który zawodnik zgłosi się z pretensjami o to, że dostał dwa razy np. puchar, nagrodę rzeczową itd., itp. ?
Jestem całkowićie za tym by nie dublować nagród, pucharów.
Wystarczy tylko przyznawać puchary i nagrody w kategoriach wiekowych i nie ma żadnego dublowania.
Pozdrawiam
|
| | | | | |
ANONIM
(Andrzej p) | 2005-12-05, 16:08 Jak nie ma ?
Jak nie ma dublowania ? Robisz kategorię M20, a w głównej kategorii pierwsze trzy miejsca zajmują właśnie 20-latkowie. I zwycięzcą kategorii M-20 zostaje 4 zawodnik mimo iż aż trzech go wyprzedziło, a 6 jest trzeci ! Bez sensu |
| | | | | |
ANONIM
(Prezes) | 2005-12-05, 17:56 Mistrz dublowany?
Jednak będę sie upierał. Od kilku lat robimy min. mistrzostwa WP w maratonie. Nie mogę wręczyc pucharu z napisem Mistrz Wojska Polkiego w maratonie kat. M-30 osobie które tym mistrzem nie została. Ale jeżeli juz robimy dublowanie to np nasza nagroda za 6 miejsce jest wyższa niż za zwycięstwo w kategorii.
Znam przypadek gdy zawodnicy walczyli o to by nie być pierwszym z ich dwójki. Bo lepszy zajmował szóste miejsce ogólnie i dostawał gorszą nagrodę niż siódmy ale przy niedublowaniu jednocześnie /zwycięzca/ kategorii. Takie nagradzanie to już wogóle bez sensu.
Ps Jeszcze raz wyjaśnie że czy mieliśmy czy nie mieliśmy dublowania zawodnicy nie mieli pretensji, a pytani przeze mnie w tym temacie niezmiennie odpowiadali że jak będzie w regulaminie tak się do tego dostosują. Zapewne czołówka wbrew wielu biegaczom regulamin zawodów czyta, chociażby w temacie nagród ;-) |
| | | | |
| | | | | |
ANONIM
(karo) | 2005-12-05, 20:54 do Prezesa
Prezes co TY mówisz widziałeś kiedyś żeby ktoś dostawał kilka nagród i mówił że ma pretensje że je dostaje bo ja jeszcze takiej osoby nie widziałam, moim zdaniem nie powinno być tak że osoby które dostają nagrodę w generalce i potem w wiekowej bo to jest bez sensu!!!!!!! i to często jest tak że po dwa puchary to lepiej dać jeden porządny puchar a zamiast drugiego naggrodę jakąś albo nagrodzić uczestnika który był w danej kategorii ale nie dostawał nagrody w generalce wtedy więcej osób było by nagrodzonych i na pewno byłyby bardzo zadowolone pozdrawiam...... a czołówka to pewnie że czyta bo musza się jesszcze dobrze podbudować przed biegiem jak nagrody się dublują to oni już wiedzą że wszystko mają razy dwa i reszta nie ma na co liczyć bo wiadomo że jak staną w generlanej to i potem w wiekowych...... |
| | | | | |
ANONIM
(Lucyna) | 2005-12-05, 23:26 Doceńcie amatorów
Myślę, że zapominamy najważniejszego TU CHODZI O BIEGI MASOWE tzw. uliczne, główna idea rozpropagować kulturę fizyczna (ruch to zdrowie) wśród zwykłych ludzi. poprzez wspólną zbawę z zaproszonymi sportowcami, wciągać ludzi do aktywnego wspólnego spędzania czasu. "Zawodowcy" za swoją pracę zostają docenieny w generalnej kategorii a amatorzy? co z hasłem wspólna zabawa? A zapytajmy inaczej, który zwycięzca ma coś przeciw iż nie dostanie pucharu w kategorii wiekowej, zakładająć, że w generalnej są trofea wyższe a w kategoriach zwykłe puchary, zapominamy że dla amatorów są one niezwykłe i są namiastką uwięczenia ich ciężkiej pracy. |
| | | | | |
ANONIM
(Admin) | 2005-12-06, 08:10 Nie o to chodzi
Nie o to chodzi aby obdarowywać pucharami amatorów - uważasz, że przy nie dublowaniu nagród w kategoriach dostają je amatorzy ? Toć to i tak są chłopaki z pierwszej dziesiątki ! Nawet w kategorii M50 trzeba orać na treningu jak szalony i pędzić niczym wiatr żeby wskoczyć na pudło. A od kiedy hasło WSPÓLNA ZABAWA realizuje się poprzez wręczanie pucharów ? Zabawa to zabawa, a nie walka o nagrody - bez względu na to czy dublowane czy nie dublowane. Problem właśnie w tym, że dublowaniu podlegają głównie przecież wyłącznie kategorie M20,M30, bardzo już rzadko M40. W tych kategoriach amatorzy tak czy inaczej na miejsca na podium nie liczą, chyba że dzikim fuksem jak wystartuje w kategorii 5 zawodników.
Cała dyskusja i niedublowanie nagród sprowadza się do jednego - obdarowania przy tych samych kosztach jak największej liczby zawodników. I znowu wracamy do tematu łupów... Czy nie wystarczą medale dla wszystkich ?
Osobiście jestem przeciwnikiem niedublowania nagród. Raz dawno temu byłem 3 w kategorii wiekowej (sorry, zapomniałem że był i drugi raz), i oczywiście - było super, ale tak na prawdę radość sprawiało wejście na pudło a nie puchar ! Nagrodę - 50 pln - puściliśmy od razu z chłopakami z klubu w pubie, hehehe, a puchar stałby i się kurzył :-)
Podsumowując - jestem za dublowaniem nagród. |
|
|
|
| |
|